Новини Статті

В рівненських тролейбусах махлюють з квитками?

Цього року в рівненських тролейбусах продають квитки з новим дизайном і навіть спеціальною захисною голограмою. Якщо потерти монеткою на спеціально відведеному місці, то має проступити не надто оригінальний, але напис «Квиток». Втім, рівняни почали помічати, що на деяких голограм немає, пише “РВ“.

Свого часу у Львові навколо таких же квитків розгорівся скандал. Як виявилося, транспортне підприємство підробляло квитки — продавши їх, можна заробити кілька тисяч гривень поза касою, тобто у кишеню. Пасажирів же ніхто не рахує!

Квитки комунальне підприємство «Рівнеелектроавтотранс» останні кілька років замовляє у львівського ПрАТ «Артсервіс», власником якого є підприємець Сергій Самокіш. Раніше друкували у Хмельницькому та Кам’янці-Подільському, проте, кажуть, якість не влаштовувала. Вартість виготовлення нинішнього квитка — з голограмою та на більш водостійкому папері — 0,0099 грн. За місяць на підприємстві продають близько мільйона таких квитків, друк яких обходиться у майже 10 тис. грн.

На «Рівнеелектроавтотрансі» заперечують, що продають підроблені квитки, і нарікають, що це львів’яни прислали неякісну партію. А між іншим, друк квитків без спеціальної фарби здешевлює виробництво.

Натомість у Львові більше схиляються, що це не вони неякісно роздрукували квитки, а у Рівному махлюють. Розбиратися у ситуації, втім, сторони не збираються, хоча за останні два роки пасажиропотік на рівненських тролейбусах, а заодно і доходи підприємства значно зросли. Нині офіційно «Рівнеелектроавтотранс» має близько 2 млн. грн. виручки на місяць.

Ігор Гладій, начальник відділу експлуатації «Рівнеелектроавтотрансу»:

— Це була моя ідея, аби на квитках з’явився захист, щоб не було зловживань. Хоча наразі їх і не може бути, адже у тролейбусах квитки продає кондуктор, усі вони мають нумерацію, тож легко перевірити, де був проданий який квиток. Новий дизайн коштує на копійки дорожче, але виглядає краще. Собівартість одного квитка — менше копійки, а на львівські тролейбуси, для порівняння, друкують квитки, які коштують три копійки. Ми вже зв’язувалися з «Артсервісом», вони визнали, що це їхня провина, що партія така потрапила. Ми спершу недогледіли, бо не наша робота стирати напис. На деяких квитках його, до речі, видно, на інших — гірше. Ми попросили додавати більше фарби.

Віктор Розний, заступник голови правління ПрАТ «Артсервіс»:

— Не може бути, щоб ми надрукували партію квитків з браком. Ми тільки недавно фарбу нову закупили з Великобританії. Окрім того, наші квитки мають два рівні захисту. Окрім напису «Квиток», який проявляється після тертя монеткою, ще можна перевірити оригінальність квитків, намочивши водою чи послинивши і розтерши номер квитка, який нанесений чорною фарбою. Вона спеціальна, тож під дією води змінює колір на зелений або якийсь інший. Якщо розтерти, а фарба лишається чорною — квитки не наші. У Львові свого часу так одне з транспортних підприємств підробляло квитки. Я сам тоді виявив підробку, коли скористався громадським транспортом.

Алла САДОВНИК.

Безкоштовна пошта @Rivne.com.ua

Адреса: @rivne.com.ua 
Пароль:
  Забутий пароль |  Нова адреса