Коментарі

Проїзд у маршрутках подорожчає

Цього тижня рівняни востаннє мали можливість проїхатися в міських маршрутках за старою ціною. Тепер за проїзд доведеться платити уже по чотири гривні, бо минулої п’ятниці так вирішили члени міськвиконкому. Не обійшлося без впливу міського голови Володимира Хомка, який відверто заявив: «Я не агітую. Але якщо не погодимо, то ще 10-15 маршрутів зійде з рейсу. І буде ще більша соціальна напруга», пише “РВ“.

Суперечка на засіданні тривала хвилин сорок. Та зрештою проти нового тарифу з усіх членів виконкому виступили тільки троє: Ніна Скиба, Василь Царук та Олександр Оксимчук. Вочевидь, усіх інших аргументи міського голови переконали. Зате тролейбусники можуть радіти — минулого разу після підвищення тарифу до них пересіла мало не половина рівнян, а їхні прибутки зросли удвічі.

Ніна Скиба, член міськвиконкому:

— А чи вплине підвищення тарифу на якість перевезень? Чи маршрутки як були брудними і незручними, так ними і залишаться? Я сама намагаюся їздити тільки тролейбусами, бо там можна більш-менш вільно стати. Минулого разу ми піднімали тариф до трьох гривень, бо тоді пальне було дороге — до 28 гривень за літр. Тепер воно подешевшало, але тариф піднімають ще більше! Можливо, місту треба запускати свої автобуси, щоб мати муніципальний транспорт?

Олександр Оксимчук, член міськвиконкому:

— Я їхав у 35-й маршрутці. Водій мені сказав, що за один день заправляє пального на 700 гривень, 200 гривень залишає собі на зарплату і 400 гривень віддає хазяїну. Я не знаю, багато це чи мало. Але ж і рівняни теж не розкошують.

Василь Царук, член міськвиконкому:

— А я не розумію, чому люди мають платити більше? Раніше водії з’їжджали з рейсів після 21-ї год., а тепер вже після 20-ї важко дочекатися маршрутки. Сам живу на Північному і бачу, як вони їздять. І ще, чому пасажирам ніколи квитки не видають? Спершу нехай перевізники оприлюднять свої декларації і свої статки.

Віктор Якимчук, директор ПП «Саланг»:

— А ви спробуйте зараз знайти водія на маршрутку! У нас п’ять автобусів стоїть під парканом, бо немає охочих на них працювати. Водії їдуть до Польщі та Прибалтики, бо там їм платять більше. Якщо по-правильному, то треба було б ставити тариф не чотири гривні, а всі п’ять, і не возити пільговиків — тоді машина буде поремонтована і пофарбована.

Те, що підвищення тарифу — далеко не останнє, прекрасно розуміють і самі перевізники, і члени виконкому. Секретар міськради Сергій Паладійчук не приховує, що впровадження у Рівному електронного квитка згодом потягне за собою нове зростання цін — вважає, що пасажирів до «економічно обґрунтованого рівня» краще готувати поступово. Щоб не було шоку, коли замість трьох гривень доведеться платити одразу… сім.

Безкоштовна пошта @Rivne.com.ua

Адреса: @rivne.com.ua 
Пароль:
  Забутий пароль |  Нова адреса