Статті

Які зміни за рік відбулися в Рівненському МРЕВ

7 листопада 2015 року МРЕВ були перейменовані на регіональні сервісні центри МВС України. З огляду на необхідність проведення реформ як в самому міністерстві та його структурах, а особливо у сфері реєстрації автомобілів, яка зарекомендувала себе одним із головних постачальників корупційних коштів, надзвичайно цікаво дізнатися наскільки глибокі зміни відбулися після перейменування установи, пише ЧаРівне.

Загальну картину думки громадян, які зіткнулися з необхідністю взаємодії з РСЦ можна побачити на сайті Головного сервісного центру МВС. 27,3% респондентів вкрай негативно оцінюють результати реформи реєстраційно-екзаменаційних підрозділів МВС, 23,1% – вважають, що якість надання послуг суттєво підвищилася; 21,2% теж побачили позитивні зрушення; 27,4% респондентів знаходять, що зміни є, але вони не значні.

Як бачимо, у цілому, поліпшення якості послуг, що надаються реєстраційно-екзаменаційними підрозділами МВС не набуло очікуваних темпів. Можна сподіватися, що це недоліки перехідного періоду. Адже в РСЦ досі не завершені структурно-організаційні та кадрові зміни. Окрім того, велике значення в роботі цих підрозділів мають законодавчі колотнечі і відсутність бачення кінцевої картинки вищими органами МВС.

Але процес запущений. І результати вже є. По-перше, слід відмітити прагнення до відкритості і прозорості в роботі адміністрації РСЦ. Ще рік тому керівнику МРЕВ розмова з журналістами ставала цілою проблемою. Страх сказати зайве або ж невміння спілкуватися з пресою, взагалі, змушувало ухилятися і перекладати відповідальність на обласне керівництво. Сьогодні в РСЦ самі шукають зустрічей з журналістами, блогерами та громадськими активістами. Представники РСЦ відкрито говорять: «Так, проблеми є. Ми над ними працюємо. Не можна очікувати результатів відразу, але вони обов`язково будуть».

6 червня 2016 року в Регіональному сервісному центрі МВС в Рівненській області представникам ЗМІ до Дня журналіста була запропонована пізнавальна програма. Бажаючі могли пройти екзаменаційні тести на знання правил дорожнього руху, отримати урок водіння з інструктором і паралельно поспілкуватися з працівниками та керівництвом Центру.

IMG_9914

На сьогодні в Рівненській області залишилося чотири реєстраційно-екзаменаційних центри. Звичайно, наплив охочих оформити документи або здати іспити на отримання посвідчення водія різко збільшився. При цьому кількість працівників, здатних надати такі послуги навпаки зменшилася. Однак, як стверджує адміністратор РСЦ Роман Баранчук вони роблять все можливе, щоб уникнути створення черг і вирішити всі питання оперативніше. Наприклад, діє змінний графік роботи фахівців в обідній час. «Так, доводиться працювати цілий день і ніколи чаї ганяти. Адже якщо закриватися на обід, то сама ідея оперативного обслуговування людей себе не виправдає», – каже Баранчук.

І звичайно, питання так званих «рішал» все ще залишається актуальним. Хоча, за словами Романа Баранчука, це явище, як пережиток старої системи, з часом себе зживе і стане непотрібним.

Наскільки затребувані «старі кадри», які сьогодні, перебуваючи в структурі МВС, є державними службовцями і мають проходити процедуру конкурсного відбору відповідно до Порядку, затвердженого Законом України «Про державну службу», ще не відомо. За інформацією від заступника директора РСЦ МВС у Рівненській області Віктора Залюбовського, кадрові питання ще знаходяться в процесі розгляду. Зараз поступово на всі вакансії на публічній основі проходять конкурси, які відповідають вимогам, визначеним Порядком проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців. Звичайно, багато хто з тих, хто давно працює в Центрі бояться, що не зможуть пройти цей конкурс. Адже в умовах відкритості збільшується конкуренція і бажаючих на одне вакантне місце може бути багато. Окрім того, передбачається, що сам процес проходження конкурсу буде вкрай суворим. Заяви подаватимуться безпосередньо у Головний сервісний центр України, а вже там, після проведення он-лайн тестування, відбиратимуться особи, що продовжуватимуть конкурсну справу уже на місцях. Досить важливим моментом при вирішенні питання стосовно подальшої роботи діючих співробітників Центру буде досвід і репутація.

Щоб визначити ситуацію в установі, у тому числі вивчити проблеми в кадровому питанні, в останній тиждень у всіх територіальних сервісних центрах проводиться анонімне анкетування клієнтів. Опитування роблять з метою виявлення проблем в організації роботи Центру, але прихованою метою є дослідження питання корупції. Як розповідає прес-секретар РСЦ Людмила Пшебільська, громадяни анонімно можуть висловити зауваження і пропозиції щодо роботи співробітників РСЦ. У Рівненському сервісному центрі роздано вже 100 анкет. Всі результати опитування розглядає особисто директор РБЦ МВС у Рівненській області Валерій Белець.

Якщо соціологічне опитування виявить негативні моменти в роботі співробітника, це, звичайно, вдарить по його репутації. І коли буде остаточна реорганізація структури та проведення конкурсу, це однозначно враховуватиметься. Тим більше, спостерігати конкурсний процес будуть місцеві активісти та ЗМІ, які потім і спитають чому люди з поганою репутацією продовжують працювати, – розповідає директор РБЦ МВС у Рівненській області Валерій Белець. – У цілому, в нашому сервісному центрі є вже досвід проведення конкурсів, ми відкриті для всіх.

На завершення Валерій Белець поділився ексклюзивною інформацією щодо встановлення у приміщенні РСЦ камер, які в он-лайн режимі будуть транслювати роботу установи.

Оксана ГРАНІТ

 

Теги

Безкоштовна пошта @Rivne.com.ua

Адреса: @rivne.com.ua 
Пароль:
  Забутий пароль |  Нова адреса