Новини

Чиновники вчать рівнян правильно скаржитись на неякісні послуги

<P><p><span style=”font-size: 12px;”>Мешканці Рівненщини починають боротися за європейські цінності не у столиці, а просто в рідному місті. Рівнянин Юрій Коробчук в одному з міських кафе ледь не отруївся салатом із зіпсованої капусти. Чоловіка це обурило і він поскаржився на недобросовісних підприємців у санепідемстанцію та в управління з захисту прав споживачів. Втім, його вимоги задоволені не були.</span><br style=”font-size: 12px;” /><br style=”font-size: 12px;” /><iframe height=”315″ width=”420″ src=”http://www.youtube.com/embed/E2zjtHPUoLE” frameborder=”0″></iframe></p>
<p style=”font-size: 12px;”>Історія рівнянина Юрія Коробчука проста й банальна. Зайшов із друзями на чарку до кафе Смачна курка. Натомість, отримав незадовільний сервіс.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>Поскаржившись офіціантці чоловіки забрали капусту із собою, а наступного дня прийшли знову, поговорити вже із власниками закладу.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>За фактом незадовільного сервісу чоловіки написали заяви до держінспекції із захисту прав споживачів та санепідемстанцію. Останні відреагували. Провели перевірку і оштрафували заклад. Натомість в держінспекції чоловікам відмовили. Бо ті не правильно написали заяву.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>Тому у держінспекції кажуть, аби вони могли вчасно реагувати на скарги, рівнянам варто навчитися правильно писати заяви. Юрій Коробчук такі аргументи вважає просто бюрократичними. Єдине, чого він зараз хоче, просто людського вибачення.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>Натомість власники кафе вибачатися та коментувати щось на камеру категорично відмовилися. Телефоном повідомили, що санстанція їх таки перевіряла, але не штрафувала. А інцидент з капустою має зовсім інший підтекст. Чоловіки-скаржники таким чином вирішили помститися за давнішні непорозуміння.</p>

Безкоштовна пошта @Rivne.com.ua

Адреса: @rivne.com.ua 
Пароль:
  Забутий пароль |  Нова адреса