Новини

Із Рівного можуть зникнути тролейбуси

<P><p><span style=”font-size: 12px;”>Найекологічниший вид транспорту Рівного незабаром у нашому місті може просто зникнути. Рогаті тролейбуси все рідше виїжджають з парку – на підприємстві бракує машин,людей та грошей. У місті подейкують – КП “Рівнеелектроавтотранс” керівники свідомо доводять до банкрутства. Люди втікають, бо їм не платять грошей. За останні півроку тут звільнилося близько сотні людей. Невдоволені працівники просять втрутитися у ситуацію.</span><br style=”font-size: 12px;” /><br style=”font-size: 12px;” /><iframe height=”315″ width=”420″ src=”http://www.youtube.com/embed/QGbYnnhHutw” frameborder=”0″></iframe></p>
<p style=”font-size: 12px;”>Він просить не показувати його обличчя й не називати імені. Бо боїться ще більших утисків чи узагалі втратити роботу. На “Рівнеелектроавтотранс”, каже, останні півроку робота перетворилася на пекло. Дирекцію працівники звинувачують у зловживаннях.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>Підтримує колегу водій тролейбуса Андрій Сека. Він має 13 років стажу за кермом рогатого. Не ховається, пояснює, — не боїться звільнення, уже шукає собі іншу роботу.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>22-є працівників “Рівнеелектроавтотрансу” об`єдналися й звернулися за допомогою до міських депутатів. Сподіваються, якщо їхня проблема набере розголосу, підприємство вдасться врятувати. Найближчі дні стан справ на “Рівнеелектроавтотрансі” вивчатиме спецкомісія. Домовилися проаналізувати обгрунтованість тарифів, висновки з оптимізації підприємства, накладання маршрутів. Зацікавилися тролейбусом №1 та маршруткою №61.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>Відміняти маршрутки, які дублюють курси рогатих, кажуть у комісії не будуть, принаймі негайно. Бо це загрожує протестом не тільки перевізників, а й пасажирів.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>За останні півроку із КП “Рівнеелектроавтотранс” звільнилося 62 кондуктори, 27 водіїв та 33 інших працівники. Тим, хто ще працює, не виплатили 800 тисяч гривень зарплатні. Прокоментувати ситуацію й конфлікт із працівниками на підприємстві виявилося нікому: директор у відпустці, виконувач його обов`язків відмову мотивував не своєю компетенцією. Пасажири поки про зникаючі із доріг міста тролейбуси не знають. Пересідати у маршрутки не хотіли б.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>Перевезення пільговиків губить екологічний транспорт, пояснюють чиновники.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>От тільки працівники у такі пояснення не вірять. У місяць кажуть, до оптимізації, квитків продавали майже на мільйон гривень. А хто нововведень не вподобав й почав скаржитися, залишився без роботи.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>Здаватися “повстанці”, кажуть не будуть. Бо якщо допомога пільговикам стане адресною, й вони напряму платитимуть за проїзд з початку року, з того ж часу у Рівному на маршрути не виїде жодного рогатого. Бо нівелювати прибутками й збитками стане складніше. Тетяна Коваль, Володимир Захаров. Новини Рівного</p>

Безкоштовна пошта @Rivne.com.ua

Адреса: @rivne.com.ua 
Пароль:
  Забутий пароль |  Нова адреса