Новини

Новак і дахи відремонтує, і зупинку облаштує

<P><p class=”wrub” style=”font-size: 10pt; line-height: 11pt; font-family: Verdana; font-weight: bold;”>Майже три десятки скарг від мешканців області вислухав на особистому прийомі громадян заступник голови обласної державної адміністрації Володимир Новак. Більшість з тих, хто записався на прийом до чиновника — мешканці обласного центру, і скаржились вони на комунальні негаразди.</p>
<p class=”text10″ style=”font-size: 10pt; line-height: 11pt; font-family: Verdana;”><em>— З 17 індивідуальних звернень 12 були від мешканців Рівного, </em>— говорить керівник громадської приймальні Рівненської обласної державної адміністрації Микола Шустов.<em> — Рівняни просили сприяння в ремонті дахів будинків, під`їздів. Один зі скаржників просив розібратися з теплопостачальним підприємством, яке постійно виставляє йому рахунки за невикористану гарячу воду. Була скарга і з приводу руйнування скверу ім. Богомолова у Рівному на вул.Петра Могили.</em></p>
<p class=”text10″ style=”font-size: 10pt; line-height: 11pt; font-family: Verdana;”>Було й кілька колективних звернень. Зокрема, мешканці села Велика Омеляна Рівненського району просили у заступника голови облдержадміністрації посприяти в облаштуванні транспортної зупинки та пішохідного переходу поблизу однієї з вулиць, що примикає до автотраси Київ-Чоп. А мешканці гуртожитку на вулиці Відінській, 10 у Рівному просили посприяти в передачі частини гуртожитку у комунальну власність міста.</p>
<p class=”text10″ style=”font-size: 10pt; line-height: 11pt; font-family: Verdana;”>Прийом громадян керівництво області проводить щомісяця. Щоб поспілкуватися з чиновниками, потрібно записатися на прийом за тиждень.</p>

Безкоштовна пошта @Rivne.com.ua

Адреса: @rivne.com.ua 
Пароль:
  Забутий пароль |  Нова адреса