Новини

Працівники КП “Рівнеелектроавтотранс” пожалілися чиновникам й депутатам на директора

<P><p><span style=”font-size: 12px;”>Рятувати не можна знищити. Як у класика. А кому шановні рівняни та пасажири поставте самі. Бо місцеві чиновники не можуть поки що вирішити проблеми єдиного комунального транспорту в обласному центрі. І сьогодні поважні пани зустрілися з працівниками тролейбусного підприємства. Упродовж тижня спецкомісія з`ясовує чому зникають “рогатики”. Ніби і не рідкісні тварини, занесені до червоної книги, а в умовах жорсткої і недобросовісної конкуренції вимирають. Поменшало не тільки машин, які перевозять пасажирів, а й людей, котрі їх обслуговують.</span><br style=”font-size: 12px;” /><br style=”font-size: 12px;” /><iframe height=”315″ width=”420″ src=”http://www.youtube.com/embed/vsP09czDXpA” frameborder=”0″></iframe></p>
<p style=”font-size: 12px;”>З початку року із КП “Рівнеелектроавтотранс” звільнилося понад 120 працівників через борги із заробітної платні. Хто залишився працювати, висловили недовіру керівництву. Однак за дирекцію з цілим списком виправдань вступився міський голова. Звинувачення у тому, що численні маршрутки, котрі дублюють шлях тролейбусів, належать нібито родичам чи знайомим Степана Загинея, лунали з вуст і депутатів, і водіїв неодноразово. Однак ні серйозних перевірок, ні санкцій не послідувало.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>Тролейбусники дочекалися гостей – спеціальна комісія і міський голова відвідали “Рівнеелектроавтотранс.” Протягом останнього тижня тема зникнення тролейбусів з доріг обласного центру – на слуху. Працівники прийшли на зустріч із спільним питанням:</p>
<p style=”font-size: 12px;”>На зборах люди скаржилися й на зухвале ставлення керівництва і на зловживання службовим становищем. Директора звинувачують у використанні ДЕПО для обслуговування маршрутних таксі, які належать сім`ї. Один автобус на дворі підприємства подалів від очей таки стояв. Чиї автобуси обслуговуються і на яких умовах з`ясовуватимуть депутати.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>Маршрутний бізнес, нарікають тролейбусники, нищить комунальне підприємство. Бо міктроавтобуси дублюють маршрути тролейбусів. То ще й рогаті перевозять практично усіх пільговиків. А компенсувати перевезення цих категорій пасажирів з держбюджету не квапляться. Борг із заробітної плати – 2,5 мільйони гривень, ще 2 мільйони – підприємство винне пенсійному фонду. Все можна виправити, переконують працівники.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>Вирішити долю тролейбусів та маршрутних таксі у Рівному має комісія. Персональну відповідальність у прийнятті будь-яких рішень, наголосив міський голова, на себе брати не буде.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>Обурюють водіїв і внутрішні правила. За план пасажироперевезень, пояснюють, ніяк не можуть дбати.</p>
<p style=”font-size: 12px;”>І пропонують заробляти на старих раритетних тролейбусах. Таких на підприємстві 4, їм 39 років. Рогатики такого поважного віку більше не їздять ніде.</p>

Безкоштовна пошта @Rivne.com.ua

Адреса: @rivne.com.ua 
Пароль:
  Забутий пароль |  Нова адреса