Новини

“Рівненська газета” – єдина серед газет Рівного, в якої зростає читацька аудиторія: дані дослідження GfK-Україна

<P>На 9% (з 10 до 19 відсотків) у порівнянні з відповідним рівнем минулого року зріс показник читання “Рівненської газети” впродовж останніх шести місяців жителями Рівного. Такими є результати опитування, проведеного в Рівному компанією GfK-Україна на замовлення Internews Network, — повідомляє прес-служба Видавничого дому <a href=”http://www.ogo.rv.ua” target=”_blank” class=”url”>«ОГО»</a> .
<P>Як зазначається у висновках за результатами опитування, “більшість місцевих періодичних видань стали менш популярними, окрім “Рівненської газети”, кількість читачів якої збільшилась на 9%”. Тобто читацька аудиторія “Рівненської газети” в місті Рівне, де мешкають її найбільш платоспроможні читачі, динамічно зростає.
<P>Характерно, що одночасно у Рівному збільшується кількість людей, які однаково часто читають газети у вихідні та у будні дні – з 46% у 2005 році до 54% торік і 58% нинішнього року.
<P>— Такі показники є оптимістичними для “Рівненської газети”. Адже це єдина місцева газета, яка виходить чотири рази на тиждень, — коментує головний редактор Видавничого дому “ОГО” Віталій Голубєв. – За три роки існування газети вона вже стала найтиражнішою в області, а сьогодні ми працюємо над завоюванням впевненого лідерства у обласному центрі. Позитивна динаміка, яку засвідчили результати опитування, вселяє нам упевненість: газета на правильному шляху.
<P>Довідка
<BR>Дослідження “Регіональні ЗМІ в Україні: Рівне 2007” було проведено компанією GfK-Україна, членом GfK Group, на замовлення Internews Network. Опитування у Рівному проводилось трьома хвилями: з 25 червня по 21 липня 2005 року, з 2 червня по 10 липня 2006 року та з 12 травня по 20 червня 2007 року. Опитування здійснювалось методом особистого інтерв’ю серед дорослого населення віком 18–55 років, вибірка становила 250 осіб щоразу, похибка може сягати 6,2%.

Безкоштовна пошта @Rivne.com.ua

Адреса: @rivne.com.ua 
Пароль:
  Забутий пароль |  Нова адреса