Статті

Спочатку гроші, а потім зв’язок?

<P>З цього року абонентську плату за телефон і радіо Рівненська філія ВАТ “Укртелеком” братиме авансом. Уважні рівняни помітили, що у рахунку за грудень вже додана відповідна сума за січень.
<P>Однак не всі погоджуються з таким нововведенням. Споживачі обурюються, що не будуть платити за послугу, яку ще не отримали.
<P>
<BR>Рівняни вважають, що “Укртелеком”, користуючись своєю монополією у забезпеченні стаціонарного зв’язку, “забагато собі дозволяє”.
<P>— Чому ми повинні платити невідомо за що? — обурюється пан Василь. — Ми ж у перукарні не платимо за “наступний раз”, і продукти так не купуємо! Чому я мушу віддавати гроші за послугу, яку ще не отримав? Я й не буду цього робити, бо у договорі, який підписував з “телекомом”, немає ні слова, що абоненти повинні платити за щось наперед. Тому штрафувати мене чи відключати телефон вони не мають права.
<P>Начальник відділу роботи зі споживачами Рівненської філії ВАТ “Укртелеком” Людмила Шкурська пояснила, що нині авансову абонплату за телефон та радіоточку нараховують абонентам майже всіх районів області. Починаючи з цього року, просять платити за такою системою й мешканців Рівного та Рівненського району.
<P>— Це не ініціатива Рівненської філії “Укртелеком”, — розповідає начальник відділу, — такий підхід до оплати послуг впроваджується по всій Україні, щоб встановити єдиний порядок розрахунків. Тому з січня будемо виставляти у рахунках абонплату за телефон і радіоточку за поточний місяць.
<P>Людмила Шкурська роз’яснює, що авансом рівняни платитимуть абонплату, тобто за доступ до телекомунікаційних мереж, а не за отримані послуги.
<P>— Це фіксований платіж. Ми не змушуємо абонентів платити його авансом, оскільки це не передбачено у договорі, який ми з ними укладаємо. Якщо людина відмовиться платити по-новому, штрафні санкції застосовувати не будемо, — переконують у Рівненській філії “Укртелекому”.
<P>Також у відділі запевнили, що послуги місцевого, міжміського та міжнародного телефонного зв’язку, доступ до мережі Інтернет та інші послуги рівнянам й надалі надаватимуться у кредит.
<P>Натомість територіальне відділення Антимонопольного комітету України в Рівненській області підтримує позицію незадоволених рівнян і не погоджується з діями “Укртелекому”.
<P>— З цього приводу ми вже спілкувалися з керівництвом Рівненської філії, — розповідає голова відділення В’ячеслав Біліба. — Брати абонплату наперед — це не примха Рівненської філії товариства. Наказ про передоплату виданий керівництвом “Укртелекому”, а представництва на місцях мусять його виконувати. Однак є нормативні документи, затверджені Кабміном, яким такий наказ суперечить. Зважаючи на це, ми вже направили відповідні документи до Антимонопольного комітету.
<P>Абонентів просять принести ідентифікаційні коди
<P>Віднедавна працівники “Укртелекому” почали телефонувати рівнянам з проханням принести у відділення ”Телекомсервіс” копію ідентифікаційного коду. Робиться це, як запевнили у Рівненській філії, лише в інтересах абонентів.
<P>— Якщо через несправність телекомунікаційних мереж у абонента телефон не працює більше п’яти діб, ми зобов’язуємося виплатити йому компенсацію за незручності, — пояснює Людмила Шкурська. — За кожен такий день нараховуватимемо 25 відсотків від добової абонплати. У кінці розрахункового періоду будемо подавати у податкову інспекцію перелік осіб, які отримали ці виплати, оскільки 15 відсотків від суми — податок, який вираховує податкова. Щоб людей через невеликі кошти податківці не викликали до себе, плануємо ці відсотки перераховувати самі. Для цього, відповідно, нам і потрібні ідентифікаційні коди.

Безкоштовна пошта @Rivne.com.ua

Адреса: @rivne.com.ua 
Пароль:
  Забутий пароль |  Нова адреса