Новини

Удвічі зменшилася кількість письмових звернень в управління у справах захисту прав споживачів

<P>Майже удвічі зменшилася у порівнянні з минулим роком кількість письмових звернень мешканців Рівненщини в управління у справах захисту прав споживачів. Про це повідомила начальник управління ЄВгенія Мосіюк.
<P>Основні нарікання громадян лишаються стандартними: на якість наданих послуг чи куплені товари. Із несподіванок цього року, начальник управління відзначає збільшення звернень від підприємців. Однак в управління люди звертаються, коли не можуть вирішити проблему самотужки, каже Євгенія Мосіюк. І відзначає, що рівняни стали більш поінформованими і юридично обізнаними у своїх правах. Загалом з початку року в управління звернулося 789 громадян. 601 звернення було в усній формі. Крім цього на особистий прийом до керівництва прийшло 105 громадян.
<P>Зменшення кількості звернень Євгенія Мосіюк пов`язує із зростом довіри до влади.

Безкоштовна пошта @Rivne.com.ua

Адреса: @rivne.com.ua 
Пароль:
  Забутий пароль |  Нова адреса