Новини

“Вийдіть з тролейбуса — від вас тхне”

<P>У редакцію звернулася рівнянка Тетяна (ім’я змінено), обурена хамством кондуктора та водія одного з міських тролейбусів. Пенсіонерка розповідає, що 9 серпня саме поверталася додому й у центрі міста сіла на тролейбус №2.
<P> — Одразу ж у транспорті відчула неприємний запах, — згадує жінка. — Доїхали ми до ЦУМу, якраз було 13.37. До мене підійшла кондуктор й почала кричати, щоб я вийшла з тролейбуса, бо від мене тхне.
<P>Проте жінка сказала, що кондуктор може її обнюхати, та виходити вона не збирається.
<P>— Ви мене вибачте, але за гігієною я слідкую, — зі сльозами на очах каже пані Тетяна.
<P>Потім, коли вже мала виходити з тролейбуса, жінка підійшла до виходу на перші двері, то ще й водій сказала пенсіонерці, що від неї неприємно пахне.
<P>— Мені так образливо було, аж до сліз. Одна пасажирка, як я виходила, порадила мені не залишати цю справу без розгляду, — каже жінка. — Я одразу ж вирішила, що обов’язково піду до директора підприємства, щоб все з’ясувати.
<P>— Коли прийшла до Степана Загинея, то перше, що я йому сказала, щоб мене обнюхав, то він запитав: “Чого я маю вас обнюхувати?” — продовжує пані Тетяна.
<P>Опісля цього жінка розповіла усе те, що сталося з нею в тролейбусі кілька годин тому. Тож пан Загиней порадив написати відповідну заяву.
<P>Коли ж рівнянка вийшла з установи, то скористалася послугами ще одного тролейбуса. Привітна кондукторка одразу ж запитала, чи непотрібно знайти жінці місце у салоні, щоб присісти, поцікавилась, чи нормально себе почуває пасажирка.
<P>— Отакий контраст за дві поїздки у тролейбусі за день побачила, — зауважила пані Тетяна. — Як таких людей на роботу приймають, невже вони не знають, як треба себе поводити? Розумію і що за день сотні пасажирів їздять, та це не означає, що треба ображати людей, — наголошує пані Тетяна. — Тепер перед тим, як заходити в тролейбус, то підсвідомо думаю, чи знову не почую чогось подібного.
<P>Коментарі
<P>Степан ЗАГИНЕЙ, директор КП “Рівнеелектроавтотранс”:
<P>— Людина написала до нас заяву, ми будемо розбиратися стосовно цього випадку. Проведемо розслідування, візьмемо пояснення у кондуктора. Можливо, знімемо частину премії. Ця жінка обов’язково отримає від нас відповідь. Зауважу, що в день ми перевозимо 80 тисяч пасажирів. Тому трапляються різні випадки. Й у всіх людей різні характери. Володимир РАЧИНСЬКИЙ, заступник начальника управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області:
<P>— Якщо людину образили в транспорті, вона має право звернутися до нас в управління й написати заяву. У документі повинна міститися детальна інформація про випадок, номер транспорту.
<P>У заяві людина повинна написати, що просить перевірити якість обслуговування у транспортному засобі. Також особа має пред’явити проїзний квиток, а якщо це пільгове перевезення, то це вказати.Опісля того, відповідно до чинного законодавства, в місячний термін проводиться розгляд заяви, якщо факти підтвердяться, й встановлюється порушення, на винну особу складається протокол про притягнення до адміністративного правопорушення. Розмір штрафу становить від 17 до 170 грн.
<P>Окрім того пан Рачинський зазначив, що найбільше пасажири скаржаться на якість перевезення в автобусах й на відмову у пільговому перевезенні пасажирів на міських та приміських маршрутах.
<P>Оксана МИРОНЧУК

Безкоштовна пошта @Rivne.com.ua

Адреса: @rivne.com.ua 
Пароль:
  Забутий пароль |  Нова адреса