Статті

За місяць подали півтора куба гарячої води

<P>Рівнянка Валентина Дратована, яка мешкає на вул. Олени Теліги, 51, склала графік подачі гарячої води, за яким отримує послугу. Він кардинально відрізняється від затвердженого міською владою.
<P>Мешканці п’ятого під’їзду будинку №51 на вул. Олени Теліги скаржаться на неякісну та несвоєчасну подачу гарячої води. Рівняни кажуть, що неодноразово зверталися на котельню та бойлерну, які обслуговують будинок. Проте бажаного результату ці звернення не принесли.
<P>— Скільки пам’ятаю, постійно на початку опалювального сезону виникали проблеми з підігрівом води. Але потім усе налагоджувалося, — розповідає власниця квартири Валентина Дратована. — Та цього року вже місяць минув із початку опалювального сезону, а подачу гарячої води досі не налагодили. Скільки разів уже зверталися! І на котельню дзвонили, мене вже там по голосу впізнають, і на “053”. На жаль, це нічого не змінює.
<P>Жінка розповідає, що холодну воду з гарячого крана отримують усі сусіди по її стояку та трикімнатні квартири, що поруч. Зі слів Валентини Дратованої, у ті квартири, що знаходяться за іншим стояком, гарячу воду подають краще.
<P>— Я спілкувалася із сусідами зі свого під’їзду, сусідніх, з інших будинків, то вони кажуть, що мають гарячу воду. От у нас на поверсі чотири квартири. У мою двокімнатну та трикімнатну поруч гарячу воду практично не подають. А в інших двох квартирах гаряча вода є. Як таке може бути? — запитує пані Валентина. — У нас із гарячого крана біжить холодна вода! У кращому випадку — літня. Я склала графік, коли у нас була гаряча вода. Є дні, коли її зовсім не було, є, коли подавали лише ввечері кілька годин. А за тим графіком, котрим повинні подавати: з 6.00 до 9.00 та з 18.00 до 23.00, жодного дня не подавали. За жовтень ми удвох із чоловіком півтора куба води використали, я заокруглила та заплатила за два. А от уже половина листопада минула, то лише 200 літрів на лічильнику показує.
<P>Начальник дільниці №9 Віталій Диб’як каже, що стояки у під’їзді вже перевірили:
<P>— Ми обійшли та обстежили всі чотири квартири, що на третьому поверсі у п’ятому під’їзді. У квартирі №152 два стояки. У ванні все добре — тиск нормальний та температура води відповідає нормі. А на кухні температура води була низькою. Слюсарі відкрутили вентиль на горищі, щоб була циркуляція. У всіх стоять лічильники, воду спускати не хочуть, тому й вона бігла холодна. У квартирах №153 та №154 і тиск, і температура води нормальні. А у квартирі №155 взагалі претензій не мають. Мені передавали звернення, але у мене лише два слюсарі. У першу чергу ми працювали на проривах. Остання траса, яку відремонтували, — вул. Павлюченка, 16, міняли там ввід. Працювали і вдень, і вночі — цілодобово.

Безкоштовна пошта @Rivne.com.ua

Адреса: @rivne.com.ua 
Пароль:
  Забутий пароль |  Нова адреса